Przyszłość reklamowa YouTube

Jeszcze nie tak dawno temu reklama w YouTube, która wyświetlana była w ramach okienka, gdzie pojawia się film, przykuwała uwagę największej liczby oglądających i gwarantowała tym samym zaskakująco dobrą efektywność. Dobre czasy wyskakujących okienek minęły – ogromna część użytkowników sieci skupia się już wyłącznie na odnalezieniu krzyżyka, który okienko reklamowe pozwoliłby zamknąć, kompletnie tym samym ignorując treść i przesłanie reklamowe. 

Tego rodzaju reklama w YouTube stopniowo traci więc swoją skuteczność (choć jej popularność jeszcze przez długi czas będzie rosła, podobnie zresztą jak popularność wszystkich innych form reklamowych w obrębie tegoż serwisu). Jakie są alternatywy? Świetlaną przyszłość wróży się przede wszystkim reklamom interaktywnym, które są stosowane bardzo rzadko. Wymagają zdecydowanie więcej wysiłku w przygotowaniu, a także niemałej dozy kreatywności. 

Dłuższy czas przygotowania kampanii reklamowej sprawia, że poszczególne kreacje są bardziej przemyślane, a to doceniają odwiedzający. Widzą oni wreszcie, że reklamodawcy nie traktują ich jak nieświadomego niczego bydła, ale ludzi, którzy wiedzą, co dla nich dobre, i na to, co dobre, są gotowi świadomie(!) przeznaczyć swoje niełatwo zarobione i zaoszczędzone pieniądze.



Szczotki techniczne wykorzystywane w przemyśle
Aktualnie przedsięwzięcia w dziedzinie przemysłu wspierają się na innowacyjnych technologiach produkcyjnych. Zdarza się, że przemysł wymaga notorycznie szczotek i to w różnorakich odmianach i typach. To wyłącznie zagadnienie pozornie tak banalne, że wydaje się bezrefleksyjne i nie...
Ściany w fantazyjne wzory. Wybierz farbę do szablonów malarskich.
Ściany nie muszą byc całkiem serio. Fakt, że są bardziej eleganckie i uniwersalne, ale w niektórych pomieszczeniach, aż prosi się o wprowadzenie wzornictwa. Jednym z nich jest na pewno pokój dziecięce. Aby nadać ścianom w pokoju dziecka więcej radości i energii, skorzystajmy z...
Skuteczne działania marketingowe
Duża konkurencyjność w dziedzinie promocji zobligowała przedsiębiorców do wdrożenia innowacyjnych chwytów reklamowych, jakimi są wszystkim znane gadżety reklamowe. Forma marketingowa kwalifikująca się do tych najprostszych i najtańszych możliwości, jakkolwiek wyróżniająca się...