Przyszłość reklamowa YouTube

web 2.0Jeszcze nie tak dawno temu reklama w YouTube, która wyświetlana była w ramach okienka, gdzie pojawia się film, przykuwała uwagę największej liczby oglądających i gwarantowała tym samym zaskakująco dobrą efektywność. Dobre czasy wyskakujących okienek minęły – ogromna część użytkowników sieci skupia się już wyłącznie na odnalezieniu krzyżyka, który okienko reklamowe pozwoliłby zamknąć, kompletnie tym samym ignorując treść i przesłanie reklamowe. Tego rodzaju reklama w YouTube stopniowo traci więc swoją skuteczność (choć jej popularność jeszcze przez długi czas będzie rosła, podobnie zresztą jak popularność wszystkich innych form reklamowych w obrębie tegoż serwisu). Jakie są alternatywy? Świetlaną przyszłość wróży się przede wszystkim reklamom interaktywnym, które są stosowane bardzo rzadko. Wymagają zdecydowanie więcej wysiłku w przygotowaniu, a także niemałej dozy kreatywności. Dłuższy czas przygotowania kampanii reklamowej sprawia, że poszczególne kreacje są bardziej przemyślane, a to doceniają odwiedzający. Widzą oni wreszcie, że reklamodawcy nie traktują ich jak nieświadomego niczego bydła, ale ludzi, którzy wiedzą, co dla nich dobre, i na to, co dobre, są gotowi świadomie(!) przeznaczyć swoje niełatwo zarobione i zaoszczędzone pieniądze.



Dobry i skuteczny banner reklamowy
Banner reklamowy to podstawowe narzędzie promocji w Internecie. Każda strona ozdobiona jest licznymi bannerami, które zachęcają do odwiedzenia strony reklamodawcy. Aby banner reklamowy był skuteczny, powinien posiadać wszystkie te cechy, które decydują o jego atrakcyjności. Jak zatem...
Jak korzystać z usług remontowych?
Teraz każdy projektant wnętrz stoi przed nie lada zadaniem, aby tak przekształcił wnętrza swemu klientowi, by mocno zadziwiały nowoczesnymi rozwiązaniami, specyficznym nastrojem albo niebywałą ergonomią przestrzeni. Każdy architekt wnętrz musi odbyć rozmowę ze swoim kontrahentem,...
Lajki nie wystarczą
W jaki sposób można oceniać profile różnych firm czy instytucji na portalach społecznościowych? Różnych kryteriów można by na poczekaniu wymyślić całą masę, co w niczym nie zmieni jednak faktu, że zdecydowanie najpopularniejszym z nich i najczęściej stosowanym przez zwykłego...