Ofiary reklamy

ofiary reklamyReklama jest dziś wszechobecna i prześladuje nas na każdym kroku. Niestety trudno się przed nią bronić, a przez to wszyscy stajemy się jej ofiarami, z których wypija krew i pieniądze. Reklama sama tworzy potrzeby. Gdy widzimy na jakimś bilbordzie w drodze do pracy dobrze prezentujący się telefon, uświadamiamy sobie, że jest nam potrzebny, bo obecny jest już za stary i nie ma tych wszystkich funkcji, bez których od dziesięciu sekund nie potrafimy żyć. A im częściej widzimy jakąś reklamę tym bardziej jesteśmy na nią podatni i dłużej ją pamiętamy. Prostym przykładem są reklamy Coca-Coli. Widzimy je bardzo często i doskonale znamy jej logo. Szczerze mówiąc, nie znam człowieka, który nie wiedziałby jak ono wygląda. Jeśli ktoś z Was go zna, to w moim imieniu możecie mu pogratulować tego, że jeszcze nie został całkowicie wplątany w sidła reklamowego potwora.  Slogany reklamowe jednak nie biorą się znikąd i ktoś musi je wymyślać. I często to wymyślanie zajmuje bardzo dużo czasu nawet najwybitniejszym copywriterom. Wbrew pozorom hasła reklamowego nie da się wymyślić w pięć minut, a każdy telewizyjny spot, hasło na bilbordzie, czy reklama w gazecie wymaga godzin wytężania mózgu copywritera, by móc dotrzeć do szarych komórek odbiorcy i pozostać w nich na dłużej. Proces tworzenia reklam jest dość skomplikowany, a ich siła rażenia jeszcze bardziej. Zastanawianie się nad tym dlaczego reklamy tak bardzo przyciągają może być po prostu bezowocne, więc pozostaje nam tylko poddanie się ich siłom i zostanie ofiarami reklam.



Bloczki firmowe
Bloczki firmowe przydatne przy promocji w każdej firmie Podstawą efektywnej działalności oraz pozyskiwania stałych i nowych klientów jest promocja towarów i usług. Wszechobecna reklama bywa czasem niezwykle nachalna. Nie każdy potencjalny konsument jest zadowolony z tego, że różnego...
Media polecają - LED przyłość reklamy
Kiedy potrzebujemy kupić coś ze sprzętu technicznego, to koniecznie musimy znaleźć dobrego producenta. Jest to bardzo ważne, nie powinien być on przypadkowy, byle jaki, ale właśnie sprawdzony, pewny. To ważne i istotne. Jak takiego znaleźć? To zależy, czego właściwie szukamy....
Ogród. Wypoczynek po pracy w marketingu
Każdy z nas wie doskonale, że projektowanie ogrodów nie jest niestety łatwym zadaniem. By projektowany ogród przydomowy wyglądał atrakcyjnie, architekt zieleni musi wyróżniać się nie tylko obszerną wiedzą, ale także i znacznym wyczuciem estetyki. W przypadku, jeżeli zależy Ci na...