Lajki nie wystarczą



W jaki sposób można oceniać profile różnych firm czy instytucji na portalach społecznościowych? Różnych kryteriów można by na poczekaniu wymyślić całą masę, co w niczym nie zmieni jednak faktu, że zdecydowanie najpopularniejszym z nich i najczęściej stosowanym przez zwykłego użytkownika portalu, stosowanym w sposób zupełnie automatyczny i bez myślenia o tym, jest ilość lajków, czyli polubień wystawionych przez innych użytkowników portalu. Czy takie podążanie za standem ma realny sens? Pewnie nie, co nie zmienia w niczym faktu, że właśnie tak wygląda rzeczywistość.

Czysty lajk
Polubienie profilu na dowolnym portalu społecznościowym kończy się zazwyczaj przesłaniem informacji do wszystkich zainteresowanych profilem osoby wykonującej tę akcję, że została ona wykonana. Jest to ekspozycja dla polubionego profilu i równocześnie rekomendacja. 
Zjawisko to jest bardzo korzystne dla polubionego profilu, ponieważ oznacza dla niego możliwość uzyskania kolejnych osób odwiedzających i potencjalnie lubiących profil. Takie osoby to potencjalni klienci. Niestety, sam numerek przy nazwie profilu nie jest jeszcze specjalnie skuteczny. 
Jeśli nasz profil ma wiele polubień, ale nikt z osób lubiących go nie odwiedził go od dłuższego czasu, impuls związany z polubieniem zamarł i po jakimś czasie jego efekt oddziaływania jest bardzo niewielki. Znaczenie będzie miał tylko wtedy, jeśli ktoś przypadkiem wejdzie na fanpage i zauważy, że ma on bardzo dużą liczbę polubień.

Aktywność na profilu
Konieczne jest generowanie aktywności na profilu na portalu społecznościowym. Najlepiej jest oczywiście, kiedy ta aktywność jest generowana przez samych użytkowników, osoby prywatne, ponieważ wtedy informacje o tej aktywności przekazywane są do osób z nimi związanych. Coś takiego jednak jest charakterystyczne tylko dla dużych i aktywnych profili. 
Ważne jest oczywiście działanie samego administratora profilu, ponieważ jest on w stanie publikować własne materiały, które następnie trafiają do większego grona odbiorców. Na początku jednak to grono jest niewielkie, więc można skorzystać z osób wynajętych do prowadzenia typowej działalności na portalu społecznościowym, które początkowo nam taką aktywność zapewnią.

Szczegółowe info na stronie: http://buyfans.pl/



Maszyny dla gospodarstw rolnych
Każdy nowicjusz przedsiębiorca fantazjuje o milionach na koncie przy jednocześnie małym ryzyku i małym udziale startowym. Marzyć można, mimo to w praktyce jest to prawdopodobnie niewykonalne i niestety bez odpowiednich funduszy na początek i wielkiej dozie wytrwałości w działaniu, nie...
Remont w firmie marketingowej
Bieżący rynek usług remontowych jest zatłoczony. Natomiast wiadomo, że tylko niektóre spośród firm remontowych, przede wszystkim tych, które działają regionalnie, tutaj się liczą. To przede wszystkim za sprawą wyrobionej pozycji, lecz także doświadczenia w tej dziedzinie. Takie...
Planujemy przeprowadzkę firmy
Sektor transportowy jest dziś szczególnie konkurencyjną kategorią usług. Nierzadko czerpią z takiej możliwości większe firmy, ale też drobni przedsiębiorcy i klienci prywatni. To nie dziwi! Przecież przeprowadzki to często drażliwy motyw. Biorąc pod uwagę to napięcie i zaplanowany...