Lajki nie wystarczą



W jaki sposób można oceniać profile różnych firm czy instytucji na portalach społecznościowych? Różnych kryteriów można by na poczekaniu wymyślić całą masę, co w niczym nie zmieni jednak faktu, że zdecydowanie najpopularniejszym z nich i najczęściej stosowanym przez zwykłego użytkownika portalu, stosowanym w sposób zupełnie automatyczny i bez myślenia o tym, jest ilość lajków, czyli polubień wystawionych przez innych użytkowników portalu. Czy takie podążanie za standem ma realny sens? Pewnie nie, co nie zmienia w niczym faktu, że właśnie tak wygląda rzeczywistość.

Czysty lajk
Polubienie profilu na dowolnym portalu społecznościowym kończy się zazwyczaj przesłaniem informacji do wszystkich zainteresowanych profilem osoby wykonującej tę akcję, że została ona wykonana. Jest to ekspozycja dla polubionego profilu i równocześnie rekomendacja. 
Zjawisko to jest bardzo korzystne dla polubionego profilu, ponieważ oznacza dla niego możliwość uzyskania kolejnych osób odwiedzających i potencjalnie lubiących profil. Takie osoby to potencjalni klienci. Niestety, sam numerek przy nazwie profilu nie jest jeszcze specjalnie skuteczny. 
Jeśli nasz profil ma wiele polubień, ale nikt z osób lubiących go nie odwiedził go od dłuższego czasu, impuls związany z polubieniem zamarł i po jakimś czasie jego efekt oddziaływania jest bardzo niewielki. Znaczenie będzie miał tylko wtedy, jeśli ktoś przypadkiem wejdzie na fanpage i zauważy, że ma on bardzo dużą liczbę polubień.

Aktywność na profilu
Konieczne jest generowanie aktywności na profilu na portalu społecznościowym. Najlepiej jest oczywiście, kiedy ta aktywność jest generowana przez samych użytkowników, osoby prywatne, ponieważ wtedy informacje o tej aktywności przekazywane są do osób z nimi związanych. Coś takiego jednak jest charakterystyczne tylko dla dużych i aktywnych profili. 
Ważne jest oczywiście działanie samego administratora profilu, ponieważ jest on w stanie publikować własne materiały, które następnie trafiają do większego grona odbiorców. Na początku jednak to grono jest niewielkie, więc można skorzystać z osób wynajętych do prowadzenia typowej działalności na portalu społecznościowym, które początkowo nam taką aktywność zapewnią.

Szczegółowe info na stronie: http://buyfans.pl/



Reklama na ekranach LED. Czy jest opłacalna?
Multimedialna reklama zewnętrzna jest obecnie najbardziej efektywnym nośnikiem reklamy. Okazuje się, że niepowtarzalne efekty wizualne wpływają na psychikę odbiorców, budując w nich pragnienie głębszego zapoznawania się z przekazem. Do najbardziej popularnych wyświetlaczy...
Góralskie wesele szefa marketingu
Gorce to szerokie hale z rozlicznymi ocalonymi na nich szałasami pasterskimi. Pasmo górskie zaliczane jest do Beskidu i jest bogactwem przyrody, co można pochwalić dzięki pięknym krajobrazom i gęstej sieci tras turystycznych. Turystów urzekać mogą też położone w kotlinach wioseczki, w...
Ogród. Wypoczynek po pracy w marketingu
Każdy z nas wie doskonale, że projektowanie ogrodów nie jest niestety łatwym zadaniem. By projektowany ogród przydomowy wyglądał atrakcyjnie, architekt zieleni musi wyróżniać się nie tylko obszerną wiedzą, ale także i znacznym wyczuciem estetyki. W przypadku, jeżeli zależy Ci na...