Dobry i skuteczny banner reklamowy

baner reklamowy Banner reklamowy to podstawowe narzędzie promocji w Internecie. Każda strona ozdobiona jest licznymi bannerami, które zachęcają do odwiedzenia strony reklamodawcy. Aby banner reklamowy był skuteczny, powinien posiadać wszystkie te cechy, które decydują o jego atrakcyjności. Jak zatem stworzyć dobry i skuteczny baner reklamowy, który zachęci internautów do odwiedzenia promowanej strony? Banner reklamowy musi się wyróżniać spośród innych, co nie jest łatwym zadaniem w czasach, gdy każda strona internetowa jest ozdobiona sporą ilością takich reklam. Im ciekawsza kreacja, tym większa szansa na to, że banner zwróci na siebie uwagę internautów. Przede wszystkim musi on być czytelny, oryginalny i przyciągający uwagę odbiorców. Efekt taki można osiągnąć dzięki odpowiedniej kolorystyce i ciekawym rysunkom. Ważny jest również tekst pojawiający się na takim bannerze. Dobrze, jeśli banner zmusza do refleksji i zaskakuje. Świetnie sprawdzają się również te reklamy, które są dowcipne. Skuteczne są te bannery, które zmuszają użytkownika to wykonania określonej czynności lub wyboru. Takie bannery określa się mianem interaktywnych. Ich skuteczność polega na tym, że od samego początku angażują one użytkownika, zwiększając jego zainteresowanie reklamą.



Ofiary reklamy
Reklama jest dziś wszechobecna i prześladuje nas na każdym kroku. Niestety trudno się przed nią bronić, a przez to wszyscy stajemy się jej ofiarami, z których wypija krew i pieniądze. Reklama sama tworzy potrzeby. Gdy widzimy na jakimś bilbordzie w drodze do pracy dobrze prezentujący...
Siłownia. Relaks po pracy
Panowie kochają intensywny wysiłek fizyczny. Dlatego też najczęściej spędzają godziny na siłowni. Jednak nie wszystkich interesują wyłącznie ćwiczenia. Niektórzy lubią rywalizację. Te osoby powinny iść do pobliskiego klubu muay thai, w którym mogą się nauczyć mnóstwa...
Ulotki. Skuteczny marketing bezpośredni
Popularne dziś ulotki reklamowe to jedna z częstych, jednak także niezwykle efektywnych odmian marketingu wizualnego. Przeznaczonym do doraźnego rozpowszechniania, o niedużej objętości, na ogół w postaci etykietki lub rozkładanej broszurki nie przekraczającej 2 stron. Jednokrotne...